هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در استان مرکزی1401

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته محلات در تاریخ 24 آبان شروع میشود و روز پایانی آن27 آبان 1401 میباشد. ساعت بازدید از نمایشگاه 10 تا 18 میباشد. از این نمایشگاه همه ساله استقبال خوبی میشود و انتظار میرود امسال هم استقبال قابل توجهی شود.

فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند و دستاوردها و تجربیات خود را معرفی میکنند.

گروه بازرگانی طهرانی در این نمایشگاه حضور دارد و محصولات خود را (توری فیبرگلاس مارامو و رزین اپوکسی مارامو که برای چسباندن توری پشت سنگ استفاده میشود) معرفی میکند. توری فایبرگلاس از الیاف شیشه ساخته شده است و در صنایع متنوعی مانند صنعت سنگ و ساختمان، سازه های پیش ساخته، سیستم‌های اجرای خشک و کناف قابل استفاده است. این توری ها خصوصیاتی دارند که نسبت به محصول رقیب خود یعنی توری فلزی (توری گالوانیزه) پرکاربردتر است. به همین خاطر در چند سال اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. از خصوصیات آن میتوان به سبک بودن، نسوز بودن و مقرون به صرفه بودن نام برد.

بازرگانی طهرانی تولید و عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس با برند مارامو هست که از توری های با نظر کیفیت است. توری مارامو دارای استاندارد اروپا است و مشخصه سه خط رنگی مشکی، قرمز و آبی قابل شناسایی است. تور فایبرگلاس معمولا دارای سایز، گرماژ و روزنه های مختلفی هست که این تنوع، باعث شده در صنعت های گوناگون کاربرد گسترده ای داشته باشد.

گروه تولیدی بازرگانی طهرانی با داشتن سالها تجربه متخصصین در حوزه سنگ میتواند برای خرید تور فایبرگلاس مشاوره لازم را بدهد. از آنجایی که در بازار انواع مختلفی از این توری فایبرگلاس با برندهای متنوعی وجود دارد. برای تشخیص توری با کیفیت از بی کیفیت چند نکته حائز اهمیت است:

1- از فروشنده با معتبر خرید کنید.

2- توری فایبرگلاس دارای بسته بندی مناسب باشد.

3- مشخصات توری بر روی بسته بندی باشد و با خود فاکتور خرید مطابقت داشته باشد.

4- برگه مشخصات فنی در بسته بندی باشد و یا از فروشنده برگه را درخواست کنید.

بازرگانی طهرانی در این نمایشگاه محصولات خود را معرفی میکند و مقدم شما مخاطبان و بازدیدکنندگان محترم را گرامی می دارد. شما میتوانید با مراجعه به غرفه بازرگانی مشاوره بگیرید و اطلاعات مفیدی در زمینه تور فایبرگلاس کسب کنید.

5/5 - (22 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *